Wiosna to doskonała okazja nie tylko do zrobienia porządków, ale również zdobycia nowych informacji z zakresu mediów społecznościowych. Już 5 kwietnia w Pubie Szuflada odbędzie się 11. edycja Socialove. Agencja Niebieski List zaprasza na godzinę 18.00.

Podczas najbliższego spotkania #socialove będzie można wysłuchać dwóch wystąpień i poznać między innymi odpowiedzi na pytania, jak dotrzeć z ofertą sprzedażową do osób z pokolenia millenialsów, czy jak skutecznie zarządzać zespołem pracującym zdalnie. W Częstochowie gościć będą Magdalena Stępień i Adam Ostapiński.

Magdalena StępieńDlaczego millenialsi kupują? Jak dotrzeć do Polaków z pokolenia Y

Millennialsi: przesadnie poprawni politycznie i roszczeniowi czy po prostu wymagający i kładący nacisk na niematerialne wartości? Przedstawiciele pokolenia Y sprawiają trudności starszym generacjom nie tylko na rynku pracy, ale także przy robieniu codziennych zakupów. Co ma dla nich znaczenie, na co zwracają uwagę, wrzucając produkt do koszyka, czego oczekują od marki? Czy można w ogóle mówić o jednorodności tej grupy konsumenckiej? Let’s find out!

Magdalena Stępień to blogerka, copywriterka, PR-owiec, z wykształcenia niedoszły religioznawca. Zawodowo związana z branżą reklamową, w sieci i na swoim blogu Tattwa pisze przede wszystkim o kulturze, nie stroni jednak także od problematyki społecznej. Brała udział w kształtowaniu wizerunku i strategii takich marek jak Próchnik, STABILO, Rage Age, Soho Factory, TIFFI, Maped, Mexx i innych. Za dużo i jednocześnie za mało czyta, ponoć bardzo ładnie pisze, fatalnie tańczy. Lubi arbuzy, koty i Modern Talking.

Adam OstapińskiEfektywnie jak freelancer: zastosuj praktyki zdalnie pracującego zespołu w swojej firmie

Praca zdalna wymusza dużo większy poziom zorganizowania siebie i zespołu, tak by, pomimo braku codziennego kontaktu wciąż działał efektywnie. Te same metody i narzędzia możecie wykorzystać w każdej innej firmie i dzięki temu uniknąć problemów związanych z komunikacją oraz podnieść efektywność pracy.

Adam Ostapiński odpowiada za opracowywanie i realizację wielokanałowych strategii promocji, wdrożenia analityki i systemów reklamowych. Założyciel UnAgency, czyli zespołu specjalistów od reklamy online, który oprócz tysięcy konwertujących kampanii może się pochwalić sprawnie działającym systemem pracy zdalnej.

Po poszczególnych wystąpienia będzie jeszcze czas i okazja do networkingu, nawiązywania nowych, biznesowych znajomości i twórczej wymiany doświadczeń.

Socialove to cykl spotkań skupionych na temacie mediów społecznościowych, organizowany przez agencję Niebieski Lis. Wydarzenie jest skierowane do wszystkich tych, którzy działają lub chcą działać zawodowo w branży social media, chcą za pośrednictwem mediów społecznościowych docierać do ludzi ze swoją pasją i działalnością, zdają sobie sprawę, że social media są istotnym elementem działania każdego biznesu. Podczas spotkań znajdą coś dla siebie też ci, którzy pragną dowiedzieć się czegoś nowego, wymienić doświadczenia i pomysły z innymi pasjonatami.

Socialove odbywa się pod patronatem medialnym wortalu czeKultura.pl

fot. materiały prasowe (Niebieski Lis)